Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2013

Φλογέρες αλμυρές με κίτρινη κολοκύθα και δυόσμο

Τελευταία έχουμε συχνά στο σπίτι κόσμο. Οχι για τίποτα πάρτυ και τραπέζια, μόνο για κανένα καφεδάκι, κανένα απογευματάκι φίλοι ή συγγενείς περνάνε έτσι για να τα πούμε λιγάκι.
Συνήθως βγάζω καφέ και μπισκοτάκια ή κέικ, όμως κάποια μέρα λέω γιατί να μην έχω έτοιμες φλογερίτσες με πικάντικη γέμιση και να τις συνοδέψουμε με μία μπυρίτσα;
Οι φλογέρες είναι χειροποίητες από την αρχή ως το τέλος αφού κατάφερα και άνοιξα και φύλλο...

Είναι στην γεύση γλυκοαλμυρές και άρεσαν σε όλους μικρούς και μεγάλους.Νομίζω οτι ο συνδυασμός της γλυκιάς σωταρισμένης κολοκύθας με την πικάντικη φέτα και την γραβιέρα το απογειώνει. Μην παραλείψετε να βάλετε μπόλικο δυόσμο, μην το φοβάστε ταιριάζει απόλυτα!

Επίσης καταψύχονται (πριν τηγανιστούν βέβαια) και έτσι έχουμε έτοιμα μεζεδάκια για απροσδόκητες επισκέψεις.
Σίγουρα θα τις ξαναφτιάξω γιατί εξαφανίστηκε και η πρώτη και η δεύτερη δόση εν ριπή οφθαλμού!







300 γρ. αλεσμένη κίτρινη κολοκύθα
150 γρ. φέτα
150γρ.πικάντικη γραβιέρα (τριμμένη)
1 ξερό κρεμμύδι
1 ματσάκι δυόσμο ψιλοκομμένο και λίγο ακόμα ξερό

250γρ. αλεύρι (για φύλλο)
1 σφηνάκι λάδι
1 σφηνάκι ξύδι
αλάτι
χλιαρό νερό

Σωτάρουμε για τουλάχιστον 10' την κολοκύθα να εξατμιστούν τα υγρά της και να γλυκάνει. Σωτάρουμε το ψιλοκομμένο κρεμμυδάκι και το προσθέτουμε στην κολοκύθα. Κατεβάζουμε από την φωτιά και προσθέτουμε την φέτα (τριμμένη) και την γραβιέρα. Επίσης προσθέτουμε πολύ λίγο αλατάκι αν θέλουμε, καθώς και τον δυόσμο.

Για να φτιάξουμε το φύλλο βάζουμε σε μία λεκάνη το αλεύρι, προσθέτουμε το αλάτι, το λάδι και το ξύδι και όσο νερό χρειαστεί για να κάνουμε μία εύπλαστη ζύμη που να μην κολλάει στα χέρια. Αφήνουμε να ξεκουραστεί γύρω στα 3/4 της ώρας.Χωρίζουμε σε μπαλάκια και ανοίγουμε κάθε μπαλάκι ένα φύλλο. Κάνουμε τα τυροπιτάκια οτι σχήμα θέλουμε (εγώ συμπαθώ τις φλογέρες γιατί τρώγνται νομίζω πιο εύκολα).
Τηγανίζουμε (σε ελαιόλαδο προτιμώ κι ας είναι πιο βαρύ) για λίγα λεπτά από κάθε πλευρά.

Blog Widget by LinkWithin

29 σχόλια:

  1. Φοβερή γέμιση!!!!
    Θα τη δοκιμάσω οπωσδήποτε!!!
    Τρελλαίνομαι για κολοκύθα!!!
    Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εμενα εχει γινει η αγαπημενη μου γευση τα τελευταια 2 χρονια!
      Φιλια πολλα!

      Διαγραφή
  2. Ωραίες και έξτρα αρωματικές τις βρίσκω τις φλογέρες σου,
    Συμφωνώ ότι τα μπουρέκια και οι φλογέρες τρώγονται πολύ εύκολα :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμ τους το λεω εγω Πηνλοπη μου αλλα δεν με πιστευουν, λενε οτι ολα ιδια ειναι...Δεν πειραζει, ας φαμε εμεις τα μπουρεκια κι ας αφησουμε τα τριγωνακια για τους αλλους! Μια γλυκια καλημερα!

      Διαγραφή
  3. Λαχταριστές!!!
    Πεθαίνω για αλμυρά!!!!
    ( ασε που μόλις άρχισα να ξεροκαταπίνω και μόνο απ τη φωτογραφία)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κερναω, κερναω αλλα επειδη ειναι πρωι χωρις μπυριτσα, με χυμο πορτοκαλι! Φιλακια!

      Διαγραφή
  4. Κι η δίαιτα,πήγε περίπατο;;;;;;;;;
    Σούζυ έφαγες.Και έφαγες και ψεύδεσαι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και θα προτιμούσα να είσαι επώνυμος και όχι ανώνυμος με πρόλαβες για την επόμενη μου ανάρτηση. Για λόγους που θα ανακοινώσω σύντομα η δίαιτα θα αναβληθεί για λίγο καιρό...
      Οπότε μέχρι τότε ας αρκεστούμε σε συνταγές με τα όλα τους!!

      Διαγραφή
  5. Το σχόλιο ήταν καθαρά χιουμοριστικό,αν δε το κατάλαβες,λυπάμαι..
    Εξ΄'αλλου και το Loulou Lolita δεν είναι και το βαπτιστικό,φαντάζομαι...

    Μarilyn Monroe

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aγαπητή Marilyn το αντελήφθην don't worry ! Απλά εξέφρασες μία απορία και σου απάντησα, αν και συνήθως επαναλαμβάνω δεν απαντώ σε σχόλια ανωνύμων.
      Αλλά αφού μου αποκαλύφθηκες τώρα πλέον μπορώ να λύσω και άλλες απορίες σου...lol
      Υ.Γ. Δεν ξέρω αν είσαι ομοιοπαθούσα αλλά το θέμα των κιλών και της δίαιτας είναι πάντα κόκκινο πανί για εμάς τους τροφαντούληδες...ελπίζω να καταλαβαίνεις..
      ΥΓ2 Την αγία Lolita δεν την ξεύρεις; τότε γιορτάζω.
      Πάντα φιλικά και με καλή διάθεση!
      καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  6. Τέλειες φαίνονται!!! Γιατί όλα τα νόστιμα να παχαίνουν? Μου άρεσε όμως η γέμιση και φαντάζομαι θα μπορούσε να γίνει σε πίτα για να γλιτώσω το τηγάνισμα. Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα, δεν το έχω κάνει σε πίτα και δεν ξέρω. Πιθανόν όμως ως φλογέρες να ψήνονται το ίδιο καλά και στον φούρνο.. Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  7. Σιγά που δεν θα εξαφανιζόντουσαν γρήγορα γρήγορα οι φλογερίτσες.
    Μου αρέσει η γέμιση που προτείνεις, φαίνεται ιδιαίτερη και νομίζω ότι θα μου αρέσει!
    Φιλιά, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εϊναι ιδανική γέμιση για όσους τους αρέσει ο συνδυασμος του γλυκού με το αλμυρό.. Σ'ευχαριστώ Ερμιόνη μου φιλιά καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  8. Οι φλογέρες σου ιδιαίτερα μελωδικές ακούγονται στ αυτιά μου! Μ άρεσε και η γέμιση και το φύλλο και όλα! Γεια στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγγελική μου κάνω προσπάθειες για το φύλλο, δεν είμαι μαστόρισσα σαν τις παλιές αλλά το παλεύω...Νομίζω το μυστικό είναι το αλεύρι.
    Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ευχαριστώ πολύ για το όμορφο και σίγουρα πολύ γευστικό, δώρο!!! Σου εχω ήδη στείλει τα στοιχεία μου!
    Μου άρεσε η ιδέα της φλογέρας που προτείνεις και μάλιστα ότι μπορούν να καταψυχθούν! Φυλάω τη συνταγή για μελλοντική χρήση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Μαρίνα μου και εύχομαι να σου είναι χρήσιμο το δωράκι! Τα δώρα μάλλον θα σταλούν από την εταιρεία κατευθείαν.
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  11. Λουλούκα μου πήγα και στις προηγούμενες αναρτήσεις, είχα καιρό να περάσω! Φιλενάδα εύγε! Για την επιτυχία του giveaway και τη συμμετοχή που είχες. Θέλω κι εγώ να κάνω ένα τέτοιο για τις γιορτές, μου άρεσαν πολύ τα δώρα που κληρώθηκαν, να έρθω σε επαφή μαζί τους σκέφτομαι. Πολ΄ωραίο e-shop! Σήμερα ξεκίνησα εκ νέου gaps αποχή από αλεύρι και ζάχαρη. Οπότε κοίτα και τίποτα για μένα να φτιάξεις κοριτσάρα! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aχ Τζωρτζινάκι πολύ χαίρομαι που σου άρεσαν. Ναι είχε επιτυχία το giveaway και το eshop έχει πολύ ενδιαφέροντα πράγματα.
      Μπράβο για το ξεκίνημα! Για μένα αυτή την εποχή είναι δύσκολο για κάποιους λόγους γιατί ο οργανισμός μου ζητάει συνέχεια ψωμί και όταν λέμε ψωμί εννοούμε το άσπρο άσπρο, το φουλ στους υδατάνθρακες.
      Πιθανόν όμως σε κανένα μήνα να στρώσει το στομάχι μου.
      # για το eshop στείλε τους μεηλ, και εγώ έτσι έκανα, το είδα μου άρεσε και τους έστειλα μέηλ, δεν το ήξερα από πριν. Είναι πολύ καλά παιδιά πάντως.
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  12. Υπέροχες οι φλογέρες! Τέλεια η γέμιση και πολύ αρωματική! Μπράβο!!!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πού τη βρίσκετε την κολοκύθια κορίτσια; Εγώ γιατί δεν την πετυχαίνω ποτέ στο σούπερ μάρκετ; :( Όχι τίποτα άλλο, αλλά τις λιγουρεύτηκα τις φλογέρες σου Loulou μου! Το γεγονός ότι μπαίνουν και στην κατάψυξη και τις βγάζουμε όταν τις χρειαστούμε, είναι πραγματικά σωτήριο!
    Πολύ τυρένιες και πολύ νόστιμες φαίνονται. Γεια στα χεράκια σου!
    Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Πηνελόπη! Την κολοκύθα την βρίσκω στα μεγάλα super market. Το my market πχ έχει πάντα. Εκτός αν έχεις κανένα γνωστό με μποστάνι, μου τυχαίνει να μου δώσουν κιόλας. Αν πας στη λαϊκή επίσης σίγουρα θα βρεις..
      Σ'ευχαριστώ, δοκίμασε τις πιστεύω θα σ'αρέσουν.
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  14. Να και κάτι διαφορετικό για την εποχή της κολοκύθας! Μου αρέσει πιο πολύ η "αλμυρή" εκδοχή της κίτρινης κολοκύθας, αλλά δεν βλέπω συχνά συνταγές τέτοιες... Θα τη δοκιμάσω!
    Eleanna - www.foodaki.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Wow delicious!! I like your blog! would you like to follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημέρα, Λουλού!!! ωραία ιδέα!!! νομιζώ πως έχω ότι χρειάζεται για να τις φτιάξω το ΣΚ. Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Mmmm πολύ ωραία συνταγή!!!!!!
    Υγ...μόλις ανακάλυψα το blog σου!Γέλασα πολύ με τον τίτλο!!χαχαχαχα!!
    Θα χαρώ πολύ να σε δω και στο δικό μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή