Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013

Πίτσα μαργαρίτα χωρίς αλεύρι!

Λοιπόν...η απόφαση επάρθη.. Για κάποιο διάστημα σταματώ τα ww που όντως με βοήθησαν να χάσω λίγα κιλάκια και αλλάζω τακτική μήπως επιταχύνω λίγο τον ρυθμό απώλειας..
Η δίαιτα των ww είναι πολύ καλή απλα εγώ κάποιες φορές ξέφευγα λίγο..
Βλέποντας λοιπόν το καλοκαιράκι να μου χαμογελάει από μακριά είπα να ακολουθήσω πιο δραστική διατροφή και να μειώσω την πρόσληψη υδατανθράκων σε 20-50γρ την ημέρα.
Επομένως έκοψα ψωμί, αλεύρι, ζυμαρικά και ζάχαρη. Επίσης μείωσα πάρα πολύ τα φρούτα (αλλά αυτό προσωρινά). Μέσα στην 1η εβδομάδα εχασα 2 κιλά που όμως υποθέτω πως ήταν και υγρά. Τώρα διανύω την 2η εβδομαδα αλλά έχω λίγο κολλήσει..(παίζουν κι άλλοι λόγοι βέβαια)

Επίσης να ευχαριστήσω την Evi από την οδύσσεια και την Σοφία από το sofeto που μου έδειξαν κι άλλον ένα δρόμο..(κάτι που μου το'λεγε βέβαια κι η γιατρός μου και το φιλικό μου περιβάλλον χρόνια αλλά φοβόμουν να το κάνω, να κόψω δηλ τους υδατάνθρακες).
Συνεπώς οι συνταγές που θα ακολουθούν θα είναι προσαρμοσμένες σ'αυτό το μοντέλο διατροφής..


και ξεκινάω με ...πίτσα! (ε δεν τρώγομαι πια , ε;)


Είναι πολύς καιρός που θέλω να δοκιμάσω αυτή την πίτσα...κυκλοφορεί στα αμερικάνικα μπλογκ κατα κόρον και όλοι την εκθείαζαν..
Είναι πίτσα low carb, ιδανική για όσους έχουν θέμα με τους υδατάνθρακες και χορταίνει!
Το κύριο συστατικό της είναι το...κουνουπίδι! 
Θα σας πω οτι το κουνουπίδι εγώ δεν το τρώω...δηλ. συγγνώμη αλλά...μπλιαχ...
Φέτος όμως που προσπαθώ να καταλάβω τί γίνεται με το σώμα μου και με τα κιλά που κουβαλάω τα τελευταία χρόνια άρχισα να δοκιμάζω και πράγματα που παλιά ούτε να τα βλέπω...
Η πρώτη μου απόπειρα με το κουνουπίδι ήταν τα σπαγγέτι με σάλτσα τυριού...έκπληξη που ομολογώ οτι 
1ον... παραδόξως μου άρεσαν
και 2ον...ήταν πολύυυυ χορταστικά...

Οπότε είπα why not? πίτσα με βάση το κουνουπίδι....


Το πρώτο βασικό πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να πάρετε το άσπρο μέρος του κουνουπιδιού και να το αλέσετε στο μούλτι να γίνει σαν τραχανάς. Αν το αλέσετε όλο θα βγει πολύ (εγώ το μοίρασα σε σακουλάκια στην κατάψυξη, αλλά επειδή το κάνω πρώτη φορά, δεν ξέρω αν ήταν σωστό)
Φυσικά θα μυρίσει λίγο το σπίτι αυτή την πανέμορφη κουνουπιδίλα...αλλά μην πτοείστε! Η μυρωδιά χάνεται στην πίτσα...είναι μόνο την ώρα του τριψίματος και τα πρώτα 10 λεπτά του ψησίματος...
Μ'αυτό τον τρόπο ουσιαστικά τρώτε λαχανικό με τυριά!
Ιδού οπότε....

Για την βάση:
2 φλ.κουνουπίδι τριμμένο
10 κουταλιές τριμμένη παρμεζάνα 
2 κρόκοι
2 απράδια χτυπημένα μαρέγκα
αλάτι
ρίγανη- βασιλικός


Από πάνω
1/2 φλ.μανιτάρια
3 κουταλιές πολτό ντομάτας
4 κουταλιές φέτα
5 ελιές ψιλοκομμένες
3 φέτες τυρί γκούντα

Σύνολο υδατανθράκων (όλη η πίτσα) γύρω στα 30 γρ.
Blog Widget by LinkWithin

19 σχόλια:

  1. Καλά...αυτό δε το έχω ξαναδεί!!!!!
    Πολύ πρωτότυπη και ενδιαφέρουσα πρόταση για ..εμάς που προσπαθούμε να προσέχουμε...
    Τέλεια σου έγινε!!!

    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγινε πολύ καλή όντως! θέλει προσοχή να ψηθεί καλα η βάση χωρίς να καεί όμως.... Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ιδιαίτερη συνταγή! Θα ήθελα πολύ να τη δοκιμάσω!
    Καλή επιτυχία στη νέα σου προσπάθεια!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου αρέσει η σκέψη, καθώς έχω κι' ένα κουνουπίδι σε αναμονή!
    Αλλά κάτι δεν κατάλαβα ή δεν πρόσεξα ή δεν διάβασα σωστά.
    Το κουνουπίδι είναι βρασμένο ή ωμό Lolita, όταν το περνάς το τρίβεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Penelope το κουνουπίδι είναι ωμό. Μπορείς να το τρίψεις και να το μοιράσεις σε σακουλάκια 2 φλυτζανιών το καθένα και να το βάλεις στην κατάψυξη. Τελικά δεν παθαίνει τίποτα. Και όποτε θέλεις το βγάζεις και την ετοιμάζεις..γίνεται πολύ γρήγορα...

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ σε πάρα πολύ για την απάντηση.
      Θα την κάνω την δοκιμή μου, μόλις έρθει και το στοχάχι μου στα ίσια του, μιας και τα λαχανικά έχουν μεγάλη αξία για μένα.
      Καλή Τσικνοπέμπτη εύχομαι.

      Διαγραφή
  4. Μπράβο που τόλμησες να τους κόψεις και εγώ θα ήθελα να το κάνω κάποια στιγμή, αλλά μένω στο "θα" (τους εχω μειωσεί αρκετά όμως). Εχω δοκιμάσει και εγώ την πίτσα αυτή, με καποιες παραλλαγές (είχα προσθέσει τριμένα αμύγδαλα στη βάση) και την βρήκα τέλεια. Καλή συνέχεια εύχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορείς να φανταστείς τί ενέργεια έχω. Κοιμάμαι καλύτερα, έχω καλύτερη διάθεση.. θα δούμε βέβαια γιατί δεν είναι πολύς καιρός που το ξεκίνησα... με τριμμένα αμύγδαλα έκανα ένα ψωμάκι που θα το ανεβάσω τις επόμενες μέρες. Μια χαρά έγινε κι αυτό..
      Ευχαριστώ για τις ευχές!

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα Λούλου μου!Πολύ νόστιμη καί πολύ πρωτότυπη η συνταγή σου!Σέ ευχαριστώ πολύ γιά τίς προτάσεις σου!Πώς θά βγώ Μάι μήνα γιά μπάνιο στήν θάλασσα?Εχης βραβείο!!Σέ περιμένω νά τό παραλάβης!!Καλή Τσικνοπέμπτη!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, αυτό σκέφτομαι κι εγώ Dimi μου! Πώς θα βγω στην θάλασσα...βέβαια όχι από τον Μάϊο αλλά να μην κρύβομαι πάλι φέτος.. Καλή Τσικνοπέμπτη! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
    2. Και σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο! Σύντομα θα το ανεβάσω με τις σχετικές απαντήσεις! Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Λουλού μου μπράβο που μπήκες στην λογική των υδατανθράκων , ΑΛΛΑ!
    Υπάρχει ένα μεγάλο Αλλά! Το θέμα δίαιτα είναι μια δύσκολη υπόθεση για οποιονδήποτε λόγο και αν την κάνεις.
    Βασικά αν κάνεις υγιεινή διατροφή , δηλαδή ισορροπημένη διατροφή αποφεύγοντας τα κορεσμένα λιπαρά ,τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες και προ πάντων την ζάχαρη, μπορείς να πετύχεις μια ρύθμιση του μεταβολισμού σου, εφόσων βέβαια δεν συντρέχουν άλλοι λόγοι υγείας που τον εμποδίζουν όπως προβλήματα του θερεοειδούς, διαβήτης, μεταβολικό σύνδρομο κ.τ.λ Η γνώμη μου είναι, αν θες την ακούς,να μην κόψεις τους υδατάνθρακες ,αλλά να καταναλώνεις ανεπεξέργαστους υδατάνθρακες όπως αλεύρι ζέας , χαμηλού γλυκαιμικού φορτίου, ολικής αλέσεως αλεύρι, βρώμη , φαγόπυρο...
    Επίσης κόψε εντελώς την ζάχαρη η οποία μετατρέπεται σε λίπος στο σώμα μας χωρίς καμιά θρεπτική αξία, δοκίμασε την αγαύη ή την στέβια ! Γαλακτοκομικά προσπάθησε να τρως με χαμηλά λιπαρά, δοκίμασε την υπέροχη γραβιέρα κρήτης Καλογεράκη με 17% λιπαρά, ή την γραβιέρα Μίλνερ... Προς Θεού μην σταματήσεις να καταναλώνεις υδατάνθρακες, είναι σημαντικoί για την ισορροπία του οργανισμού μας, είναι το καύσιμο για να δουλεύουμε σωστά!
    Ελπίζω να καταλαβαίνεις την λογική όσων σου γράφω , προσπάθησε να μην πέσεις στην παγίδα της γρήγορης απώλειας κιλών , γιατί γρήγορα θα τα ξαναπάρεις δυστυχώς όταν ο οργανισμός σου εξουθενωμένος από την απώλεια "καυσίμων" θα σε αναγκάσει να τους αναπληρώσεις "βίαια" και αυτό είναι ένα ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ!
    Φιλικά σου τα γράφω όλα αυτά και δεν θέλω να το παίξω έξυπνη και ξερόλας , αλλά επειδή το θέμα διατροφή το ξάχνω πάρα πολύ ,αυτή είναι η συμβουλή που μπορώ να σου δώσω. Αν θέλεις κάτι παραπάνω στείλε μου μήνυμα στο sofianikos@yahoo.gr.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με βάζουν σε σκέψη οι απόψεις σου...δυστυχώς έχω σίγουρα μεταβολικό σύνδρομο και κάποιο ορμονικό θεματάκι... και στην εγκυμοσυνη ημουν πολυ κοντα στον διαβητη κυησης....και αυτά με φρενάρουν λιγάκι...έχεις δίκιο βέβαια...θα τα σκεφτω σιγουρα και θα τα λαβω υποψιν μου. σ'ευχαριστω πολυ-πολυ για το ενδιαφερον! Αν εχω καποια απορια ισως σε ενοχλησω...φιλια πολλα! Καλο βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. και αν βάλετε λίγο φύλλο κρούστας...πειράζει?...:)...καλώς σας βρήκα με τον υπέροχο τίτλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα! Καλώς ήλθες στη διαιτητική γειτονίτσα μας!
      Το φύλλο κρούστας-αν και δεν είναι τόσο βαρύ όσο η σφολιάτα ας πούμε- δεν παύει να έχει αλεύρι. και για τώρα ακόμα έχω αποφασίσει να αποκλείσω το αλεύρι σε όλες του τις μορφές από την διατροφή μου και σιγα σιγα περνώντας ο καιρός θα το ξαναεντάξω...
      Αλλά πώς θα μπορούσε το φύλλο κρούστας να ταιριάξει με την πίτσα;
      αν δεν σε πειράζει το αλεύρι μπορείς να χρησιμοποιήσεις την ζύμη από την πίτσα σπανάκι που είναι έτσι κι αλιιώς πολύ λεπτή και ελαφριά..

      Διαγραφή
  9. τι πρωτοτυπη ιδεα!! Δεν την εχω ξαναδει. Σιγουρα παει στα προσεχως!!! Θα σου την "κλεψω" εν καιρώ ;) καλη επιτυχια και συνεχεια στην προσπαθεια σου Loulou μου ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το κουνουπιδι πρεπει να ειναι ώμο η βρασμένο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή