Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2012

Ισως κάτι να αλλάζει στον ορίζοντα επιτέλους...

Χαιρετε!
Σημερα ξεκιναω το πρώτο μου ιστολογιο με θέμα την διατροφή - δίαιτα που οφειλω...πρεπει...επιβαλλεται να ακολουθησω και ολο το αναβάλλω..
Ειμαι μαμα ενος μπεμπη και συζυγος βεβαιως βεβαιως...και αποφάσισα να επιστρεψω στα κιλα που ημουν πριν 5 χρονια (οταν δηλ παντρευτηκα τον αγαπημενο αντρουλη)..το οποιον σημαινει να χασω αρχικα καμμια 20αρια κιλακια και αν εχω ορεξη να χασω κι αλλα 10...δεν νομιζω να σοκαριστηκατε? Εγω αρχικα ναι...τωρα το εχω πλεον ξεπερασει!
Τα μυστικα μου νουμερα??? Θα τα αποκαλυψω εν καιρω..
Προς το παρον ειπα να ακολουθησω την γνωστη σε πολλους διατροφη των weight watchers, τροποιημενη ελαφρως συμφωνα με τις δικες μου αναγκες..
Πραγμα που σημαινει οτι σκοπευω να λαμβανω καθημερινα περι τους 20 με 22 ποντους μεσα στους οποιους θα υπολογιζω ως 0 ποντους τα φρουτα (εφοσον δεν ξεπερναω τα 2 την ημερα) και τα λαχανικα.. Ειχε δουλεψει πανω μου σαν συστημα στο παρελθον, οποτε γιατι να μην δουλεψει και τωρα?
Σιγα σιγα θα ανεβαζω καποιες συνταγες που εχουν μετρηθει απο μενα σε ποντους ww και που δεν εχουν σε τιποτα να ζηλεψουν τις κανονικες συνταγες!
καλη μου αρχη λοιπον!
Blog Widget by LinkWithin

3 σχόλια:


  1. Γειά σου Λουλου, καλή αρχή σου ευχομαι!!!! Ειμαι καιγω σε μια κατάσταση ιδια με σένα ακριβώς! Ευχομαι να τα καταφέρεις απο καρδιας. Και ξέρω πόσο δύσκολο είναι!!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να σαι καλα σ'ευχαριστω πολυ!Μακαρι να αντεξουμε!Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λουλού καλώς σε βρισκω!
    Ευχομαι καλή επιτυχία στην προσπάθειά σου. Οι συνταγες είναι πολύτιμες και θα μας βοηθήσουν όλες γιατί λίγο ή πολύ όλες έχουμε κάποια κιλάκια να διωξουμε!
    Ευχαριστώ για την επίσκεψη στο μπλογκ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή