Τρίτη 6 Αυγούστου 2013

Κι από Αύγουστο...φθινόπωρο;;




Καλησπέρα!
Να'μαι πάλι μετά από τόσο καιρό! Χαμένη ανάμεσα σε βόλτες, μίνι διακοπές αλλά και μικρές ατυχίες και θεματάκια υγείας που ακόμα παλεύω.. Έτσι λοιπόν είχα βάλει φρένο στην διατροφή μου για 1-1,5 μήνα  περίπου γιατί πραγματικά είχα αλλού το μυαλό μου...
...και  έτσι...ξαφνικά μας βρήκε ο Αύγουστος!! Εκεί που λέγαμε ε θα κάνουμε κανένα μπανάκι φέτος θα πάμε και από εδώ λίγες μέρες και από εκεί άλλες λίγες...μας έφτασε ο Αύγουστος....
και λες δεν μπορεί...τί..μόνο αυτό ήταν το καλοκαίρι;;
Με ντροπή θα σας πω πως έχω κάνει μόνο ένα μπάνιο (για πολλούς και διάφορους λόγους) και ο ασταμάτητος αέρας των τελευταίων 2 εβδομάδων δεν ευνοεί και τόσο για να κάνω και κανένα δεύτερο...
Διακοπές εντάξει ας πούμε οτι πήγα (4 μέρες δηλ. αλλά δεν παραπονιέμαι γιατί άλλοι άνθρωποι δεν μπόρεσαν να πάνε καθόλου φέτος) πάλι όμως ήταν δοκιμασία γιατί ήταν οι πρώτες μας με το πιτσιρίκι και έπρεπε λίγο να συμμαζευτούμε και να αφήσουμε τις πολλές εξορμήσεις...
Οπότε μετά από όλα τούτα τα απλά και τα περίεργα, είπα και να ζυγιστώ...γιατί όπως σας είπα πού μυαλό για εγκράτεια..και τα γλυκάκια μου τα έτρωγα και τα ουζάκια μου τα έπινα και όλα τα συνδύαζα όταν με βόλευε, αλλά όχι την διατροφούλα μου.
Την περασμένη λοιπόν εβδομάδα είδα οτι λίγο είχα ξεφύγει...αυτή την εβδομάδα είμαι 1 κιλό περίπου από την συνολική μου απώλεια..πάλι καλά να λέτε..
Εν μέσω λοιπόν αναποδιών, ασθενειών, αέρα αλλά και περιπάτων και ουζακίων και μεζεκλικίων, σκέφτηκα οτι συλφίς δεν πρόκειται να γίνω φέτος το καλοκαίρι, πάει το'χασα το τρένο..δεν το λέω στενάχωρα γιατί κι αυτά τα κιλά που έχασα λίγα δεν τα λες...αλλά συλφίς...όχι!
Σκέφτηκα όμως οτι ίσως μπορέσω να κερδίσω το επόμενο καλοκαίρι.... όχι πως αυτό δεν το ευχαριστιέμαι...αλλά να, θέλω να φορέσω και το σορτσάκι μου, και το μπικινάκι μου και ας κοντεύω σχεδόν τα 40..
Σκέφτηκα επίσης οτι έχω άπλετο χρόνο μέχρι το επόμενο καλοκαίρι (να μαστε καλά, να μην έχει πέσει μετεωρίτης, να μην μας κυνηγάει ο νιμπίρου, να μην μας έρθει κατακέφαλα καμμιά ηλιακή ακτινοβολία) οπότε...πόσα κιλά θέλω να χάσω; Ας πούμε 25 (αν τα έχανα θα ήμουν πραγματικά τουϊγκι ). Αν χάνω 3 κάθε μήνα (εφικτός στόχος) σε 10 μήνες από τώρα μέχρι τον επόμενο Ιούνη θεωρητικά θα έχω χάσει 30 (πρακτικά βέβαια επειδή με ξέρω τί τεμπέλα είμαι γύρω στα 25 ίσως μπορούσα). 
Μου φάνηκε πολύ εφικτό, πολύ χαλαρό, χωρίς αγχος και εμμονές και νομίζω πως θα το κάνω...
Θα σας ενημερώνω για την απώλεια του κάθε μήνα και φυσικά αν ο στόχος μου εμπνέει και κάποια από εσας πολύ θα χαρώ να γίνουμε συνοδοιπόροι και να λέμε τα νέα μας!
Το πρόγραμμα που ακολουθώ προς το παρόν είναι απλό και επικεντρώνομαι κυρίως στα φρούτα και στις πρωτεΐνες.
Ελπίζω να περνάτε καλά! 
Φιλιά πολλά!
Blog Widget by LinkWithin

4 σχόλια:

  1. Εχεις δίκιο Loulou μου.Έτσι είναι. Μακάρι σου έυχομαι απο καρδιας να το πετύχεις γιατί εγώ κάθε φορά που το έκανα αυτό τον υπολογισμό κατέληγαν να περνάνε οι μήνες και τα 3κιλα αντι να φεύγουν να παραμένουν. Θέλει να μην το αφήνουμε και να το παλεύουμε συνέχεια. Εγώ έχω μείνει σταθερή (πάλι καλά) απο το Πάσχα και είμαι όλο γκρρρρρρ.... αλλά απο την άλλη λέω τουλάχιστον απο πέρσι είμαι πιο κάτω και θα ξεκολλήσει που θα πάει. Ευχομαι ολα τα προβληματακια να ειναι περαστικά και γρήγορα. Βουρ για το επομενο καλοκαιρι με την επιτευξη του στοχου σου! Δεν σε φοβάμαι! Θα τα καταφέρεις! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευη μου σ'ευχαριστω πολυ και ανταποδιδω! Η διαφορα τωρα πια ειναι οτι ξερουμε τον τροπο να τα χασουμε τα κιλακια...κατι που εγω παλια νομιζα πως ηξερα αλλα δεν...
      και εχεις δικιο θελει να το παλευουμε συνεχεια...
      Καλη μας συνεχεια!

      Διαγραφή
  2. Να προσέχεις την υγεία σου πάνω απ΄όλα κι εύχομαι οι περιπετειούλες που είχες, να ήταν περαστικές! Τα κιλά θα χαθούν, μην ανησυχείς. Την ίδια πάλη κάνω κι εγώ, αλλά χάνω συνήθως γιατί είμαι λιχούδω!
    Ο τίτλος του ιστολογίου σου με έφερε εδώ! Πολύ μου άρεσε! :) :)
    Να έχεις μια όμορφη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω για τα καλα σου λογια! Οι περιπετειουλες ευτυχως ηταν περαστικες. Σου ευχομαι-μας ευχομαι να την κερδισουμε την μαχη αφου αυτο θελουμε. Μακαρι να ειχα περισσοτερο χρονο για αυτο εδω το ιστολογιο, ο τιτλος του πραγματικα αντιπροσωπευε μια εποχη οχι πολυ παλια που ειχα την αισθηση οτι εκανα διαιτα ενω ετρωγα απο τα παντα!
      Καλο απογευμα, σ'ευχαριστω που περασες!

      Διαγραφή