Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2012

Καλημέρα!


Επίσημο weigh-in σήμερα , ελληνιστί ζύγισμα της "φοράδας".. και η ζυγαριά απεφάνθη "I'm happy to inform you ma'am that you lost 2,5 kilos in 15 days!". Ναιιιιιιιιι!!!! Να'ναι καλά η καημενούλα!Αναστενάζει κάθε που πάω να ζυγιστώ!Αντε να ξαλαφρώσει κι αυτή λιγάκι!

Ακόμα κι αν για χ λόγους κάνω πισωγύρισμα, ακόμα κι αν σταματήσω για χ λόγους την διατροφή μου , η αλήθεια είναι οτι το πρόγραμμα των weight watchers  δουλεύει! έφαγα μέχρι και μια ολόκληρη πλάκα σοκολάτα προχτές (κανονική όχι με στέβια), και φυσικά ό,τι μαγειρεύω εδώ...σουτζουκάκια, γλυκά, πίτσα ... είναι διατροφή που σε βοηθάει να αποφασίζεις μόνος σου τί θα φας ανάλογα με τα γούστα σου , την όρεξη σου!
Συνεχίζω και προσπαθώ να μένω στους 22 πόντους αν και συνήθως κυμαίνομαι ανάμεσα στους 25-30..και φυσικά φρούτα και λαχανικά τα υπολογίζω 0 πόντους..βέβαια με μέτρο!
Αυτά από το μέτωπο!
Καλή σας μέρα με υγεία και απόλαυση!
Blog Widget by LinkWithin

6 σχόλια:

  1. Καλή σου μέρα Loulou!!!!!!! Μη το βάζεις κάτω!!! Ο αγώνας στο "μέτωπο της πείνας"... είναι σκληρός!!!! Θα τα καταφέρεις όμως!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι! Ο αγώνας στο μέτωπο της πείνας είναι όντως σκληρός! Εγώ όμως δεν πεινάω..Αν πεινούσα δεν θα κράταγα πάνω από 3 μέρες!
    Σ' ευχαριστώ πάντως για την συμπαράσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ! τι θα κάνω εγώ με τον άνδρα μου που μαγειρεύει συνέχεια νοστιμιές και μου τα σερβίρει..πρέπει να χάσω κιλά ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ...και καλά να σου μαγειρεύει ο άντρας σου σπιτικό φαγητό..να σου φέρνει όμως ετοιματζίδικα "βρώμικα" απ'έξω όπως κάνει ο δικός μου!χειρότερα δεν είναι? Φιλιά Αχτίδα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αντε να σε χαρώ! Καλώς σε βρήκα! Εύχομαι να πετύχεις να με εμπνεύσεις που βάλτωσα! Καλή συνέχεια καλή μου! Θα τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σ'ευχαριστώ πολύ! Το παλεύω πολυπλεύρως...γιατί δεν είναι εύκολα τα πράγματα...και χαϊδεύω και λίγο τον εαυτό μου με κανένα γλυκάκι διαιτητικό μήπως και δω φως στο τούνελ!!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή