Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2012

Κερασο..ψωμάκια ζέας με 3 πόντους!!

Δεν γίνεται...ένα γλυκό την εβδομάδα θα το φτιάχνω...προσαρμοσμένο βέβαια..


Οπότε λοιπόν, εχτές έφτιαξα ως συνήθως ψωμί που το χωρίζω και το φυλάω στην κατάψυξη για να έχω πάντα φρέσκο. Είναι όμως μέρες που μου είχε έρθει η όρεξη να φάω κάτι σε σταφιδόψωμο..έλα όμως που οι σταφίδες είχαν τελειώσει! Το μόνο που είχα στο σπίτι ήταν αποξηραμένα κεράσια και αποξηραμένα cranberries (σαν να λέμε βατόμουρα ή μύρτιλλα νομίζω).
Οπότε αυτοσχεδίασα!
Ορίστε λοιπόν τι έφτιαξα για το πρωϊνό μου:



1/3 δόσης ψωμιού με ζέα
2 κουταλιές μέλι
Ξύσμα ενός πορτοκαλιού
½ φλυτζάνι γάλα εβαπορέ
1 χούφτα αποξηραμένα κόκκινα φρούτα

Αφού φτιάξουμε την ζύμη την αφήνουμε να διπλασιαστεί περίπου σε όγκο. Σε ένα μπωλ ανακατεύουμε το μέλι με το γάλα και το ξύσμα και όταν είναι έτοιμη η ζύμη μας ενσωματώνουμε. Αν χρειαστεί προσθέτουμε λίγο αλεύρι ακόμα τόσο ώστε να πλάθεται καλά.Ζυμώνουμε λίγο ακόμα και προσθέτουμε τα φρούτα. Μοιράζουμε το μείγμα σε περίπου 9 φορμάκια μάφιν και τα αφήνουμε πάλι γύρω στο μισάωρο να διπλασιαστούν. Κατόπιν τα βάζουμε σε προθερμασμένο φούρνο για περίπου 25’ στους 180.
Είναι τέλεια για πρωϊνό, ζεστά με λίγο βούτυρο ή μαρμελάδα, ή ακόμα και σκέτα αν κάνετε (ή λέτε ότι κάνετε δίαιτα όπως εγώ lol)
Υπολογίζω περί τους 3 πόντους έκαστο..(χωρίς την μαρμελάδα βέβαια!)
Καλή όρεξη!
Blog Widget by LinkWithin

1 σχόλιο:

  1. Καλησπέρα !! Φαίνονται πεντανόστιμα και εύκολα στην κατασκεύη!!
    Πάντως έχεις δίκιο!ένα γλυκάκι πάντα χρειάζεται κάπου κάπου!!
    Σου στέλνω κι εδώ γιατί δεν ξέρω αν έχεις λάβει τα mail μου, θα ήθελα να μου στείλεις τα στοιχεία σου
    για την μυστική ανταλλαγή γιατί πρέπει
    να αρχίσω να στέλνω σε κάθε κοπέλα που
    θα στείλει το μυστικό δωράκι της σιγά σιγά!!
    Σε φιλώ!!
    marilenartspot@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή