Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2012

Πράσινη σαλάτα με φασόλια , μέλι και μουστάρδα


…λοιπόν…να σας πω τι έπαθα τις τελευταίες 3 μέρες…
 Σε μία κρίση επιπολαιότητας πηγαίνοντας στον χασάπη αγόρασα έτοιμα μπιφτέκια…..γυρίσαμε σπίτι και τα’ψησα στο γκριλ ως αποτέλεσμα ενός γενικότερου τρεξίματος και έλλειψης χρόνου.
Αυτό έγινε προχτές……
τα μπιφτέκια ήταν φουλ στο αλάτι και στο λίπος….
έφαγα 1,5 μπιφτεκάκι…..
δεν σκέφτηκα…..
και την άλλη μέρα βγήκε το τέρας και με κατασπάραξε!

Oh, yes!! Μέσα σε 1 ημέρα είχα πάρει 1,5 κιλό! Ναι κι όμως! Το αλάτι έιχε κάτσει σε κάθε κύταρρο του σώματος μου και μου χαμογελούσε εκδικητικά!! Κατακράτηση υγρών, αν γνωρίζετε! Τρελή όμως! Δεν μου χώραγε η βέρα!
Παθαίνοντας λοιπόν σοκ αποφάσισα να περιοριστώ σε σαλατούλα και πολύ νερό (δεν μου λειψε βέβαια και το γλυκάκι με μερέντα) και άρχισα σιγά σιγά να επανέρχομαι…το θέμα είναι ότι μου  έριξε την ψυχολογία, με έκανε να αισθανθώ χάλια κι όλα αυτά για ένα άθλιο αλατομπίφτεκο γεμάτο συντηρητικά!

Στα πλαίσια οπότε της «αποτοξίνωσης» να και μία σαλατούλα..



Μαρούλι
Ρόκα
Φρέσκο κρεμμυδάκι
Άνηθο
1 τόνος στο νερό
4 κουταλιές νερόβραστα φασόλια
30 γρ πικάντικη γραβιέρα

Σάλτσα
1 κουταλιά μουστάρδα
1 κουταλιά ξύδι
1 κοφτή κουταλιά μέλι
Αλάτι

Κόβουμε με το χέρι το μαρούλι. Προσθέτουμε την ψιλοκομμένη ρόκα, κρεμμυδάκι και άνηθο. Χτυπάμε την σάλτσα στο μπλέντερ και την προσθέτουμε. Κατόπιν τα φασόλια, τον τόνο και μετά την γραβιέρα χοντροτριμμένη. Ανακατεύουμε καλά…και καλή και υγιεινή μας όρεξη! Είναι αρκούντως χορταστικό!

Σύνολο πόντων 7,5 / μερίδες 2 (ή μία αν πεινάτε πολύ)
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου