Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2012

Μμμμμμ….μυρωδάτη κόκκινη σάλτσα με κιμά και μπαχαρικά!


Ο χειμώνας πάντα με κάνει να φοράω την ποδιά μου και να ευχαριστιέμαι τις ώρες που περνάω στην κουζίνα μου. Συνήθως κάνω πειραματισμούς μεταλλάσσω λίγο κάποιες συνταγές της μητέρας μου ή προσαρμόζω τις συνταγές που συναντώ στα δικά μου γούστα.
Σήμερα  ήθελα να φτιάξω κάτι με κιμά μοσχαρίσιο..κάτι σαν μπολονέζ αλλά λίιιιγο παραλλαγμένη.
Κι έτσι λοιπόν έφτιαξα την παρακάτω σάλτσα :


350gr κιμάς μοσχαρίσιος άπαχος
1 κρεμμύδι
1 καρότο
1 σκελίδα σκόρδο σε φέτες
1 φλυτζάνι ζωμό (εγώ έβαλα από κατσίκι αλλά μπορείτε να βάλετε απ ο,τι θέλετε έχει 0 πόντους)
1 φρέσκια ντομάτα στον τρίφτη
1 κουταλιά πελτέ
1 κουταλιά κέτσαπ
1 ξυλάκι κανέλλα
2 μπαχάρια
1 αστεροειδή γλυκάνισο
1κουταλάκι γλυκού τριμμένο κόλιανδρο
Αλατοπίπερο

Σε ένα φαρδύ τηγάνι ρίχνουμε λίγο νεράκι και αχνίζουμε το κρεμμύδι και το σκόρδο.Ρίχνουμε και τον κιμά και αρχίζουμε να τον σπάμε. Όταν αχνιστεί και ο κιμάς προσθέτουμε το καρότο και ανακατεύουμε καλά. Μετά «σβήνουμε» με την ντομάτα, τον πελτέ και το κέτσαπ και φυσικά ανακατεύουμε. Στο τέλος προσθέτουμε την κανέλλα, τα μπαχάρια, τον γλυκάνισο τον κόλιανδρο και το αλατοπίπερο. Βράζουμε για 20-30’ σε μέτρια φωτιά. Είναι τέλεια σάλτσα για ζυμαρικά! Και μην σας τρομάζει το γλυκάνισο, δίνει μία γλύκα, ένα άρωμα στην σάλτσα κάτι που το χρειάζεται αφού είναι όσο γίνεται διαιτητική!!
Βγαίνει γύρω στις 20 κουταλιές γεμάτες και κάθε κουταλιά έχει γύρω στον 1 πόντο! Οπότε αν χρειαζόμαστε 3 κουταλιές για τα ζυμαρικά μας είναι 3 πόντους η μερίδα!
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου