Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2012

Σπαγγέτι φούρνου με σάλτσα κίτρινης κολοκύθας

To ρεσιτάλ  της  κίτρινης  κολοκύθας  συνεχίζεται  και  σήμερα!
Ηρθε  η  ώρα  για  τα  αγαπημένα  μου  μακαρόνια! Με  μία  σάλτσα  μυρωδάτη  και   λαχταριστή!



1 κρεμμύδι μέτριο  ψιλοκομμένο
1 σκελίδα σκόρδο
1  κουταλιά  ελαιόλαδο
1 φλυτζάνι κίτρινη  κολοκύθα  τριμμένη στον χοντρό τρίφτη
1 καρότο τριμμένο
1 κουτί ντοματάκια ψιλοκομμένα (ή 3 φρέσκες τριμμένες ντομάτες)
1 κουταλιά πελτέ
1 κουταλάκι ζάχαρη καστανή
5-6 μαύρες ελιές ψιλοκομμένες
Αλάτι-πιπέρι-ρίγανη

1  πακέτο  σπαγγέτι  νούμερο  10

90γρ πικάντικη κεφαλογραβιέρα (ταιριάζει καλύτερα μ’αυτή την σάλτσα)


Ετοιμάζουμε την σάλτσα με τον κλασσικό  τρόπο. Τσιγαρίζουμε  το κρεμμύδι  και  το  σκόρδο  ελαφρά  όμως  για  να  μην  πικρίσει. Κατόπιν ρίχνουμε   το τριμμένο  καρότο  και  την  κολοκύθα. Ανακατεύουμε  καλά  να  σωταριστούν  ελαφρά. Μετά  προσθέτουμε  τα  ντοματάκια , τον  πελτέ  την  ζάχαρη  και  τι  ελιές.  Προσθέτουμε  μισό  ποτήρι  νερό  αν  χρειαστεί, αλάτι,  πιπέρι  και  ρίγανη  και   αφήνουμε  να  βράσει  για  15  περίπου  λεπτά  ανακατεύοντας  συχνά  για  να  μην  πιάσει.

Κατόπιν  βράζουμε  τα  σπαγγέτι. Τα  σουρώνουμε  και  προσθέτουμε  μέσα  στην  κατσαρόλα  την  σάλτσα  κολοκύθας.  Ανακατεύουμε  καλά  και  στρώνουμε  τα  μακαρόνια  σε  ταψί  με  λαδόκολλα. Πασπαλίζουμε  με  το  πικάντικο  τυρί  και  βάζουμε  σε  προθερμασμένο  φούρνο  στους  180  για  10’. Τα  μακαρόνια  παίρνουν  όλα  τα  αρώματα  και  ενοποιούνται  με  την  σάλτσα.

Μερίδες  3 (μεγάλες θα λεγα) Πόντοι  μερίδας  8
Blog Widget by LinkWithin

5 σχόλια:

  1. Καλησπέρα φίλη μου!Ακούγετε καί φαίνετε πολύ νόστιμο!!Νά είχα μία μακαρονάδα!!Είμαι μακαρονού!!Καλό Σ/Κ!!ΦΙΛΆΚΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μια διαφορετική σάλτσα για να απολαύσουμε τα αγαπημένα μας μακαρόνια!
    Και δείχνει πολύ νόστιμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σούπερ η μακαρονάδα με την κολοκύθα (πρέπει να είμαι και η μοναδική που πέρα απο σουπα και μέσα σε γλυκά δεν εχω χρησιμοποιήσει αλλιως την κολοκύθα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα καλή μου φίλη! Τι έγινε και χάθηκες; Έχεις ετοιμασίες για τα Χριστούγεννα της οικογένειας;
    Μου'χει κολλήσει στο μπλογκ μου να βλέπω τον τίτλο σου: "Τα τέλεια μελομακάρονα!Που πετυχαίνουν πάντα!" και η ανάρτηση είναι χαμένη! Γιατί;

    Δεν ξέρω πότε θα δεις τα σχόλια εδώ, όπως και να'χει σου εύχομαι να έχεις καλά κι ευτυχισμένα Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή