Κυριακή 9 Δεκεμβρίου 2012

Χριστουγεννιάτικο giveaway...με πολλή αγάπη!


Επειδή γιορτές έρχονται..και γιορτές χωρίς δώρα δεν νοούνται…….και ήθελα οπωσδήποτε να  φορέσω στο μπλογκ μου τα καλά του …….. αποφάσισα να οργανώσω το πρώτο μου giveaway για να σας ευχαριστήσω όλους και όλες όσους με ενθαρρύνουν με την παρουσία τους να συνεχίσω την προσπάθεια μου..
Δηλώστε συμμετοχή με ένα σχολιάκι εδώ  από σήμερα μέχρι το βράδυ της παραμονής Χριστουγέννων και ανήμερα Χριστούγεννα  θα γίνει η κλήρωση.
Θα κληρωθούν πέντε τυχεροί και θα κερδίσουν από ένα βιβλιαράκι μαγειρικής με όλη μου την αγάπη.


Οι όροι συμμετοχής είναι απλοί

1)      Να γίνετε μέλη του συγκεκριμένου ιστότοπου

2)      Να αφήσουν εδώ την πιο χρήσιμη προσωπική διατροφική συμβουλή που βοηθάει ίσως και τους ίδιους να κρατιούνται σε φόρμα!

3)      Να αναρτήσουν το banner του giveaway που  βρίσκεται  δεξιά

(και οι 3 όροι πρέπει να έχουν τηρηθεί για να θεωρηθεί έγκυρο το αποτέλεσμα)

Την ημέρα των Χριστουγέννων θα κληρωθούν πέντε τυχεροί που θα κερδίσουν τα παρακάτω βιβλία μαγειρικής και διατροφής:

1)50 έξυπνες μικρές συνταγές που σε ταξιδεύουν (Έστερ Νάχμαν, εκδ. Κέδρος)



2)Παραμύθια για δίαιτες και άλλα... (Μαρία Βουτσινά, εκδ. Περίπλους)

3)Πηλιορείτικη κουζίνα (Χαρίκλεια Βασιλείου, εκδ. Κέδρος)


4)Συνταγές της Τασίας- Τασία Δενδρινού - εκδόσεις Λιβάνη


5)Ολη η Ελλάδα στο πιάτο  σας - Κρεατικά - εκδόσεις Φυτράκη

Εύχομαι σε όλους καλή επιτυχία και καλές γιορτές να έχουμε!

Blog Widget by LinkWithin

17 σχόλια:

  1. καλή βδομάδα και καλή μου τύχη! αυτές οι 50 έξυπνες συνταγές μου μπήκανε στο μάτι! και η συμβουλή μου είναι 3 φρούτα την ημέρα ανάμεσα απο τα γεύματα και μπόλικο νερό για τουρμπάτο μεταβολισμό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα σας.
    Ο διαγωνισμός σας έχει δημοσιευθεί στο blog
    online diagonismoi καθώς και στο Facebook Online-diagonismoi Δωρεάν Online Διαγωνισμοί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα και καλώς σας βρήκα
    Η συμβουλή μου είναι: μικρά γεύματα και πολλή άσκηση!
    Πηγαίνω να βάλω το banner στο blog μου. Θα χαρώ να σας δω ανάμεσα στους αναγνώστες μου.
    Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ασιατικη κουζινα και πολυ ασκηση ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λοιπόν δε νομιζω ότι είμαι το καταλληλο ατομο για τετοιου είδους συμβουλές...Κάνω πολλές διατροφικές ατασθαλίες αλλά και προσπάθειες "επαναφορας" και αποτοξίνωσης με φρουτα (ειδικά το καλοκαίρι). Με τη γυμναστική δεν τα πήγαινα ποτε καλα, αλλά τελευταία ανακαλυψα τη γιογκα και τη λάτρεψα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθω να βαλω το banner σε ένα gadget του ιστολογίου μου και δεν μπορω, ποιά είναι η διαδικασία;

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφο και χρήσιμο δώρο!!Ευχαριστούμε πολύ και καλές γιορτές!!
    Πέντε μικρά ελαφριά γεύματα την ημέρα και πολύ νερό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σας ευχαριστώ όλους για τις συμβουλές σας, για μένα που έχω αρκετό δρόμο μπροστά μου είναι πολύ χρήσιμες και σημαντικές!

    Νίκη το banner μπαίνει αν πας στην σχεδίαση, μετά διάταξη, προσθήκη gadget κατόπιν εικόνα, θα βάλεις τον σύνδεσμο της εικόνας και σαν τίτλο και λεζάντα θα κάνεις αντιγραφή τον τίτλο και την λεζάντα του banner.

    Ελπίζω να βοήθησα...οτι θέλεις άλλο πες μου, εγώ αυτό τον τρόπο βρήκα μπορεί να υπάρχει και άλλος πιο προχωρημένος...
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συχνά μικρά γεύματα και ελαφρύ βραδινό.Σε συνδιασμό με γυμναστική το καλύτερο..Όλγα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πολύ νερό και γυμναστική σε τακτική βάση!!

    gfc:ΜΑΡΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μην ξεχνάτε να μου αφήνετε το mail σας γιατί σε κάποιους δυστυχώς δεν φαίνεται...όπως και να αναρτάτε το banneraki που βρίσκεται δεξιά! Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα γλυκιά μου! Νομίζω ότι το καθημερινό γρήγορο περπάτημα, σε συνδιασμό με μπόλικο νερό και ελαφρύ βραδινό κάνουν θαύματα! Πάω αμέσως να βάλω το μπάνερ σου. Πολλά φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτό που κάνω εγώ είναι να τρώω μικρά και πολλά γεύματα μέσα στην ημέρα, οχι παχυντικά όμως. Αλλά δεν στερούμαι τίποτα, και το γλυκό μου θα φάω αλλά όχι κάθε μέρα. Μια φορά την εβδομάδα τρώω ένα όχι πολύ παχυντικό γλυκό και μια φορά το μήνα ένα πολύ παχυντικό για να μου φεύγει από το μυαλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλώς σε βρήκα και σ' ευχαριστώ πολύ για το γλυκό σου σχόλιο....
    Νομίζω μια καλή συμβουλή είναι το τελευταίο γεύμα να λαμβάνεται πριν τις 8 το βράδυ και να είναι ελαφρύ! Η άσκηση απαραίτητη!!!
    Σου εύχομαι χαρούμενα κι' ευλογημένα Χριστούγεννα και ο Νέος Χρόνος να σου φέρει ό,τι επιθυμείς...
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφα και χρήσιμα τα δωράκια σου!!Αν και δεν μπορώ να διατηρήσω τη γραμμή μου σε αξιοπρεπές επίπεδο...μια συμβουλή μου είναι να τρώτε πολλά λεμόνια και όλα τα της ίδιας οικογένειας!!!Σε σαλάτες, σε γλυκά, σε ψαρικά, σε κοτόπουλα, σε κρέας, παντού!!!Εκτός από την βιταμίνη C και άλλες πολλές, είναι και αντικαρκινικό!!!Καλά Χριστούγεννα,με υγεία, χαρά, ευτυχία σου εύχομαι!!Φιλάκια .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γεια σου Χαρά μου και από δω! Με χαρά μου να λάβω μέρος στο giveaway σου! Λοιπόν,κάτι που εφαρμόζω στη δικιά μου διατροφή είναι το γλυκό να το τρώω αμέσως μετά το φαγητό-αν το επιθυμεί ο οργανισμός μου(πάντα μετά το φαγητό θέλω γλυκό). .Έτσι θα απορροφηθεί μαζί με το φαγητό και θα έχει λιγότερες θερμίδες(το μάθαμε στο σχολείο).. Πολύ όμορφα και χρήσιμα τα δωράκια σου! Καλές γιορτές να ευχηθώ με ευτυχία και χαρά! Πολλά φιλούθκια :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή