Σάββατο 1 Δεκεμβρίου 2012

Τσιλι κον καρνε...ελαφρυ!




Λοιπόν είπαμε θα κάνουμε διατροφή αλλά η γεύση, γεύση! Από καιρό λοιπόν ήθελα να φτιάξω το μεξικάνικο αυτό πιάτο γιατί έχει πάρα πολλά λαχανικά  που τα λατρεύω! Προσέξτε μην παρασυρθείτε και πείτε ότι είναι καυτερό! Τσίλι είναι η πιπεριά που ναι μεν μπορεί να κάνει το φαγητό καυτερό μπορεί όμως αν βάλουμε γλυκιά πιπεριά να μην το κάνει καθόλου.
Ιδού οπότε:


450gr.μοσχαρίσιος κιμάς άπαχος
2 κόκκινες  και
2 πράσινες πιπεριές σε κύβους
2 καρότα στον τρίφτη
1 φλιτζάνι βρασμένα αμπελοφάσουλα
1 φλιτζάνι καλαμπόκι (αν βρείτε και σε κομμάτια ακόμα καλύτερα)
1,5 φλιτζάνι βρασμένα κόκκινα φασόλια κονσέρβας( ή δικά σας αλλά είναι λίγο δύσκολο να βρείτε)
1 μέτριο κρεμμύδι ψιλοκομμένο
1 φλυτζάνι χυμός ντομάτας και 2 κουταλιές κέτσαπ
2 κουταλιές γλυκιά πάπρικα
Αλατοπίπερο

Σε ένα βαθύ τηγάνι αχνίζουμε με λίγο νεράκι το κρεμμύδι και κατόπιν τον κιμά όπου αρχίζουμε και τον σπάμε.Κατόπιν προσθέτουμε τις πιπεριές και το καλαμπόκι ανακατεύουμε καλά και σβήνουμε με τον χυμό ντομάτας και τον αραιωμένο πελτέ.
Προσθέτουμε τα καρότα την πάπρικα και το αλατοπίπερο και αφήνουμε να βράσει γύρω στα 15’. Κατόπιν προσθέτουμε τα βρασμένα φασόλια και τα πράσινα φασολάκια και συνεχίζουμε το βράσιμο για άλλα 10’.
Αν χρειαστεί συμπληρώνουμε με λίγο ζεστό νεράκι για να βράσει ο κιμάς.
Βγαίνει γύρω στις 30 κουταλιές γεμάτες οπότε υπολογίζω  γύρω στον 1 πόντο η κάθε κουταλιά.
Εγώ έβαλα στην μερίδα 4 κουταλιές ρύζι με 4 κουταλιές τσίλι κον κάρνε οπότε σύνολο 8 πόντοι η κάθε μερίδα!
Καλή μας όρεξη!

Blog Widget by LinkWithin

4 σχόλια:

  1. Καλημέρα loulou και καλό μήνα.
    Σου στέλνω εδώ γιατί δεν ξέρω αν παίρνεις τα mail μου.
    Μπορείς να μου ξαναστείλεις το τελευταίο μνμ που άφησες στο blog μου γιατί δεν μου εμφανίζει γράμματα και δεν καταλαβαίνω τι γράφεις.
    Καλή συνέχεια σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπερα,σε ευχαριστω για το σχολιο σου και καλως σε βρηκα.
    το ματι μου επεσε σε ενα αγαπημένο μου γλυκό το ινδοκαρυδο που θα δοκιμάσω σιγουρα την συνταγή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα είναι ένα απο τα αγαπημένα μου γλυκά! Εδώ βέβαια είναι διαιτητικά φτιαγμένο.. Ελπίζω να σου αρέσει!

      Διαγραφή