Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2012

Κάστανο στο σιρόπι! Απλό αλλά τόσο γευστικό!




Ο καλός μου είχε έμπνευση τις προάλλες να ψήσουμε κάστανα στο τζάκι. Πήραμε λοιπόν αρκετά  αλλά πόσα πια  να  ψήσουμε…
Τα υπόλοιπα  οπότε  τα  ανέλαβα  εγώ.

Πήρα 18 καστανάκια  και  τα έβρασα  αφού τα  χάραξα  σταυρωτά  από  κάτω  μαζί  με  μία  φέτα  ψωμί.
Κατόπιν τα έβαλα σε μία κατσαρολίτσα  με  1  ποτήρι νερό  (όχι ξέχειλο)  και  2  κουταλιές  μέλι  και τα  έβαλα  πάλι να  βράσουν για κανένα  τεταρτάκι  όσο  δηλαδή  να  μείνουν  με το  σιρόπι τους..
Voilà  λοιπόν το απλούστατο γλυκάκι μου! 

Είναι  σε  ένα  βαζάκι  στο  ψυγείο  μου  και με  γλυκαίνουν  όποτε  μου  πέφτει  το  ζάχαρο! Lol!
Kάθε  μελωμένο  κάστανο  δεν  είναι  ούτε  0,5  πόντος (0,36 για την ακρίβεια)
Για  μένα  είναι  κάτι  σαν  υποκατάστατο  του γλυκού  κάστανο (του  κουταλιού  εννοώ)  που είναι  φουλ  στην ζάχαρη  και  με  πολύ περισσότερο  σιρόπι  φυσικά! Δοκιμάστε το!
Blog Widget by LinkWithin

6 σχόλια:

  1. Loulou μου κι εμένα μου αρέσουν τα γλυκάκια του κουταλιού!!
    δυστυχώς δεν πήρα κανένα mail με τα στοιχεία σου. Σου είχα στείλει και στο mail και στο blog σου αλλά επειδή δεν είχα απάντηση φαντάστηκα ότι δεν θα μπορούσες τελικά να συμμετέχεις..
    Δεν θα ήθελα όμως να στεναχωρηθείς κι αν θες κι εσύ μπορούμε να ανταλλάξουμε μεταξύ μας δωράκια μια που έχω κάνει ήδη την κλήρωση!
    Αυτό είναι το mail μου marilenartspot@gmail.com. Δοκίμασε να μου στείλεις αν θες γιατί ειλικρινά δεν πήρα δικό σου.
    Σε φιλώ!!!Καλή βδομάδα να χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τόσο απλό;
    Τέλεια ιδέα για τις υπογλυκαιμίες!
    Είχα πάρει πέρυσι κάτι φανταστικά σοκολατακια με γλυκο κάστανο, αρωματισμένο με λικερ,βουτηγμένο σε κουβερτούρα.
    Θα τα δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη ναι είναι πολύ απλό αλλά δεν είναι βέβαια γλυκό του κουταλιού..και σίγουρα βουτηγμένο σε κουβερτούρα θα είναι τέλειο..

      Διαγραφή
  3. Marilena καλή εβδομάδα!Το γλυκάκι είναι όντως ωραίο..βέβαια δεν είναι γλυκό του κουταλιού...είναι στο περίπου..
    Σου έστειλα και mail ελπίζω σωστά αυτή την φορά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kαλό μήνα Loulou!Μόλις είδα τό σχόλιό σου καί είδα ότι δέν είχα τό blog σου στά αγαπημένα μου blog!Ζητώ συγγνώμη πού έχασα πολλές όμορφες αναρτήσεις,αλλά από τώρα θά βαρεθής νά μέ βλέπης!!!Μού αρέση πολύ τό κάστανο καί τό γλυκάκι πού μάς προτείνης!!Νάσαι καλά!Καλή εβδομάδα!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστώ dimi! να'σαι καλά για την έμπνευση που μας δίνεις με τα στολίδια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή