Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2012

To gadgetaki μου!!

Με τα gadget γενικά  δεν  έχω  ιδιαίτερα καλές  σχέσεις...τα  θεωρώ  σπατάλη,  πολυτέλεια,  δεν ξέρω, βέβαια  όταν  τα  βλέπω  να  τα έχουν  άλλοι  μ'αρέσουν...

Παρ'ολα  αυτά  σήμερα  θα  σας  παρουσιάσω  ένα  υπέροχο  gadgetaki  που  αγόρασα  πρόσφατα  και με  βοηθάει  αφάνταστα  στο  να  τηρώ  την διατροφή  με  τους  πόντους...
Είναι  αυτό:


Βοηθάει να περνάς τους πόντους την στιγμή που τους καταναλώνεις, αν  είσαι έξω το κρεμάς στα κλειδιά  σου....εγώ  το έχω  μόνο  2  μέρες  και απλά  το  έχω  κρεμάσει  στον  πάγκο  της  κουζίνας  οπότε  έχω  ανα  πάσα  στιγμή  πλήρη  εικόνα  των  πόντων  μου!
Πιστεύω  οτι  θα  με  βοηθήσει...(έπρεπε  να  με  βλέπατε  όταν  άνοιγα  το  κουτί  του  ταχυδρομείου!  ούτε  διαμαντένιο  δαχτυλίδι  να  μου  στέλνανε!!)

Αυτά  προς  το  παρόν...
και   μην  ξεχνάτε  τα  δώρα  μας  στο  giveaway  που  βρίσκεται  εδώ.
Μην  ξεχνάτε  να  αναρτάτε  το  banner  στο  μπλογκ  σας  και  να  αφήνετε   μεηλ  για  να  μπορέσω  να  επικοινωνήσω. (είναι  2  απαραίτητες  προϋποθέσεις).
Καλό  βράδυ!

Blog Widget by LinkWithin

7 σχόλια:

  1. Καλημέρα φίλη μου!Δέν είχα ιντερνετ καί έχασα τίς αναρτήσεις σου!Μού άρεσαν τά μπισκοτάκια σου, καί τού χρόνου!!Μέ γειά καί τό gadgetaki σου!Καλή επιτυχία σού εύχομαι!Ευχαριστώ πολύ γιά τό σχόλιό σου!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα!! Με γεια για το νέο σου βοηθό:) Πολύ καλή ιδέα και σίγουρα βοηθά να μην ξεχνιέσαι! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τι καλο! αγαπητη loulou δωσε πληροφοριες αν θελεις οπως απο που τιμή κτλ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το αγόρασα από ebay γύρω στα 5 ευρώ αν θυμάμαι καλά..ήταν από τις καλύτερες τιμές νομίζω για καινούριο που πέτυχα, συνήθως κάνει γύρω στα 10-12.Ομως μπορείς να βρεις και μεταχειρισμένο. Το έχω στον πάγκο της κουζίνας και όποτε τρώω κάτι πατάω τους πόντους...οχι οτι δεν έχω ξεφύγει (τις μέρες των γιορτών δηλαδή), αλλά σε βοηθάει πολύ να έχεις μια εικόνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κορίτσι μου πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σου για να σε ρωτήσω για την weigth watchers δε βρήκα πουθενά email
    Maria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν έχω μπλοκ και έβαλα οτι είμαι ανώνυμη maria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. το email μου είναι xara1mari@yahoo.gr το baner δεν ξέρω τι είναι.Πάτησα στο εδώ και μου έβγαλε μια τροφοδοσία συνταγέ weigth watchers έγινα μέλος αλλα δεν μπορώ να μπω.Σε παρακαλώ απάντησέ μου γιατί σήμερα εγώ και η κόρη μου αρχίσαμε την πρώτη δίαιτα και έχω απορίες.Σε ευχαριστώ Μαρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή